دوشنبه 29/3/91

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

دوشنبه . 29/3/91

خیلی وقت بود این جوری ننوشته بودم . که تاریخ بزنم بالاش . دقیقا از تابستون پارسال ... یادش بخیر عجب تابستون گندی بود ...

فکر نمی کردم دیگه بنویسم آخه دیگه تعطیلات شروع شد و آدم نمی دونه چی بنویسه اما خب یهو می زنه به سرم باید یه جا خالی کنم ؟

در حال حاضر که دارم می نویسم سرم داره از درد می ترکه و احساس می کنم هر آن ممکنه بمیرم این وسط .

در حال حاضر که دارم می نویسم یه مورچه بالدار تو اتاق وول میخوره و من همینطور که می نویسم باید حواسم باشه نیاد طرف من ( حس این که پاشم بکشمش رو هم ندارم چون هی باید دنبالش بدوم )

در حال حاضر که دارم می نویسم با بابا و اینا دعوام شده چون اونا عقیده دارن تازگیا خیلی پررو شدم و اصن احترام رو نمی فهمم با کدوم ح می نویسن . مامان هم که همش منتظره یه طوری بشه که همه چی رو بندازه گردن دوستام !!

امروز مبعث بود .

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم .

اینم سهم ما از امروز .

چند دیقه پیش اعصابم چیز مرغی بود و زد به سرم یه اس دادم واسه ناهید :

سلام ناهیدجون ! عیدت مبارک !

البته همچین کار مهمی هم نبود که بزنه بسرم اما خب قول داده بودم به خودم که براش اس ندم تا ببینم کی یادش می افته یه دوست منتظرشه !

بد گفتم بی خیال قول تو هم بابا ، من باید با معرفت باشم که هستم !!!

خلاصه اینو که دادم جواب داد : سلام خانومی ( این خانومی گفتنت تو حلقم ! ) عید تو هم مبارک ...

یکم دیگه حرف زدیم که شارژش تموم شد

دارم به این نتیجه می رسم که تنها کسی که وقتی حالم بده باش حرف بزنم بهتر میشم ناهیده ...

 


پ.ن 1 : عاشق این بهونه های کوچیکم که باعث میشه باهاش حرف بزنم و از اون حال در بیام ...!

پ.ن 2 : امیدوارم هیچوقت نیاد تو این وبم !

پ.ن 3 : جاتون خالی دیشب بارونی اومد اصفهان . والا ما که بارون این وقته ندیده بودیم .

پ.ن 4 : تفاوت آدمهای دیروز و امروز :



نظرات شما عزیزان:

sogand
ساعت0:37---6 تير 1391
.~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . بيـــــــايـــي .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . . . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_
. . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~,
. . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-
امشب بعد از مدتها قرار گذاشته بودم به همه دوستای وبلاگی سر بزنم.اومدم وبت چنان محو خوندن شدم که یادم رفت چیکار میخواستم بکنم.توام خیلی باحالی ترنم جون.آه اونام که بهشون سر نزدم گردنت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк